۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۳۷

از پله تا مسی روی یک نقشه جغرافیایی

از پله تا مسی روی یک نقشه جغرافیایی

شهرها و کشورهای محل زندگی و فعالیت تیم‌ها و فوتبالیست‌های مشهوی مانند پله و لیونل مسی در قالب یک نقشه جغرافیایی از سوی انتشارات نحل منتشر می‌شود.

علی صالحی طالقانی، مدیر داخلی انتشارات نحل در این باره به خبرنگار مهر گفت: قصد داریم نقشه‌ای از شهرها و کشورهایی که تیم‌های مطرح فوتبال چون منچستر یونایتد، رئال مادرید، بایرن مونیخ، بارسلونا و همچنین فوتبالیست‌های معروف از پله گرفته تا لیونل مسی، چاپ کنیم.

به گفته وی این نقشه برای کودکان و نوجوانان طراحی شده و بیشتر به کار علاقه‌مندان فوتبال می‌آید تا بدانند «پله» اهل کدام شهر و کشور است و موقعیت جغرافیایی این شهر بر نقشه جغرافیا کدام است.

«اطلس تصویری ایران» یکی دیگر از کارهایی است که انتشارات نحل منتشر کرده است. این کتاب در 72 صفحه برای کودکان و نوجوانان تولید شده تا آنان را با مکان‌های دیدنی، سوغاتی‌ها، صنایع دستی، آداب و رسوم، نوع پوشاک، پوشش گیاهی و منابع استراتژیک هر استان، به زبان تصویر آشنا کند.

این اطلس تصویری برای نخستین‌بار اردیبهشت 92 در 5 هزار نسخه و از سوی انتشارات نحل منتشر شد و از آن زمان تاکنون و در کمتر از یک سال به چاپ سوم رسیده است.

گردآوری «اطلس تصویری ایران» با امیر صالحی طالقانی و تصویرگری آن بر عهده سام سلماسی بوده است. آماده‌سازی و گردآوری مطالب این اطلس، 4 سال زمان برده و اطلاعات آن در هر چاپ، به‌روز شده است.

صالحی امیدوار است اطلس فوتبال تا پیش از نمایشگاه کتاب از سوی انتشارات نحل منتشر شود.

کد خبر 2236412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha